Συγχωνεύσεις, καταργήσεις και αντιδράσεις

Πλήθος αντιδράσεων στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους µαθητές, τα πολιτικά κόµµατα και τις τοπικές κοινωνίες προκάλεσε η ανακοίνωση του νέου σχολικού χάρτη µε συγχωνεύσεις 1.933 σχολείων από το υπουργείο Παιδείας. Η υφυπουργός Ευη Χριστοφιλοπούλου υπέγραψε χθες την απόφαση µε την οποία ορίζεται ότι σε όσα σχολεία συγχωνευθούν ο αριθµός µαθητών ανά τάξη δεν θα ξεπερνά τους 25 για την Πρωτοβάθµια και τους 25+10% για τη Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση. Επίσης ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής, απαντώντας στις αιτιάσεις ότι µε τις συγχωνεύσεις αναµένεται να µειωθούν κατά περίπου 3.000 οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση (και κατά περίπου 1.500 στην Πρωτοβάθµια), τόνισε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν διατρέχουν κανέναν κίνδυνο και όσοι χρειάζονται θα διορίζονται. «Θα πρέπει να αντιληφθούµε τι είναι καλό για τα παιδιά µας. Σίγουρα όταν φεύγει το παιδί από το δικό του χωριό για να πάει στο διπλανό, υπάρχει ένα πρόβληµα µετακίνησης. Αλλά προκειµένου να γίνεται µάθηµα στο παιδί της Α’ Δηµοτικού µαζί µε µαθητή της ΣΤ’ Δηµοτικού που οδηγεί σε αντιπαιδαγωγικό αποτέλεσµα, είναι σαφώς καλύτερο το παιδί να πηγαίνει σε εξαθέσιο σχολείο του διπλανού χωριού, έτσι ώστε να τερµατιστούν οι πολύ µεγάλες εκπαιδευτικές ανισότητες», υπογράµµισε.

Η ΟΛΜΕ ωστόσο κάλεσε τους καθηγητές να αναρτήσουν µαύρες σηµαίες και πανό διαµαρτυρίας στα υπό συνένωση σχολεία και ζήτησε γενική κινητοποίηση για ανατροπή των συγχωνεύσεων.

«Ο οδοστρωτήρας αυτής της πολιτικής έφτασε στο σηµείο να καταργεί πάνω από 30% ή και 40% των σχολείων, σε περιοχές όπως οι Σέρρες, Καρδίτσα, Πρέβεζα, Τρίκαλα», αναφέρει. Παράλληλα η ΟΛΜΕ κήρυξε στάση εργασίας την ερχόµενη Παρασκευή προκειµένου να γίνουν παραστάσεις διαµαρτυρίας στις διευθύνσεις Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, ενώ προτείνει στον κλάδο 24ωρη απεργία στις 30 Μαρτίου µαζί µε τους δασκάλους και ζητά εξουσιοδότηση από τις τοπικές ΕΛΜΕ για δεύτερη 24ωρη. Προς την ίδια κατεύθυνση αναµένεται να λάβει σήµερα απόφαση και η Διδασκαλική Οµοσπονδία. Εξάλλου σε ορισµένες περιοχές, όπως το Τσοτίλι Κοζάνης, η κοινότητα Κολινδρού Κατερίνης, αλλά και το Περιστέρι, µαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί και Τοπική Αυτοδιοίκηση άρχισαν κινητοποιήσεις µε καταλήψεις ή αποχές από τα µαθήµατα και συµβολικά κλεισίµατα δρόµων, ζητώντας να µη συνενωθούν τα σχολεία τους.
15/3/11  Από : 'Τα Νέα'

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ - ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ)

Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Λάθη που πρέπει να αποφεύγουμε όταν γράφουμε έκθεση