Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Μαρτίου 13, 2011

Πληροφορίες για τμήματα Σχολών με ιδιαιτερότητες

α. Τμήμα Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας. Στο Τμήμα αυτό εισάγονται ΜΟΝΟ Πυρονόμοι, Αρχιπυροσβέστες και Πυροσβέστες που υπηρετούν στο Σώμα της Πυροσβεστικής. β. Οι ενδιαφερόμενοι για τα Τμήματα: ― Λογοθεραπείας, πρέπει να γνωρίζουν ότι στα Τμήματα αυτά δεν μπορεί να φοιτήσει όποιος παρουσιάζει κώφωση- βαρηκοΐα, δυσαρθρία, τραύλισμα, εγκεφαλοπάθεια που επηρεάζει τη λειτουργία λόγου-άρθρωσης ή παθολογική φωνή. Όσοι εισάγονται στα Τμήματα αυτά υποβάλλονται σε σχετικές εξετάσεις με ευθύνη του Τμήματος και αν διαπιστωθεί ότι κάποιος παρουσιάζει μια από τις παραπάνω παθήσεις, διαγράφεται από το συγκεκριμένο Τμήμα. ― Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας , οφείλουν βάσει του καλλιτεχνικού χαρακτήρα που διέπει τη φύση των οικείων Σπουδών, να διαθέτουν υψηλό επίπεδο καλλιτεχνικών δεξιοτήτων, στις ακόλουθες ανά Κατεύθυνση Ειδικεύσεις: 1) Ευρωπαϊκής (κλασικής) Μουσικής: Μονωδία, Πιάνο, Ακορντεόν, Κιθάρα, Βιολί, Βιόλα, Βιολοντσέλο, Κοντραμπάσο, Όμποε, Φλάουτο, Κλα

Οι µαθητές βάζουν βαθµό στους καθηγητές

Eυρωπαϊκη έρ ε υνα για τις γλωσσικές δεξιότητες των µαθητών γυµνασίου, στην οποία καλούνται µεταξύ άλλων να αξιολογήσουν τον εκπαιδευτικό τους αναφέροντας αν είναι καλός, αν προσπαθεί, αν βοηθάει και αν τους αρέσει, προκαλεί αντίδραση των καθηγητών! Η έρευνα για τις γλωσσικές δεξιότητες, η οποία διενεργείται αυτή την περίοδο σε ορισµένα γυµνάσια, σκοπεύει να συλλέξει δεδοµένα που θα παράσχουν συγκριτικά στοιχεία για τις δεξιότητές τους στην ξένη γλώσσα και για καλές διδακτικές πρακτικές, µε στόχο τη βελτίωση της αποτελεσµατικότητας της εκµάθησης των ξένων γλωσσών στα εκπαιδευτικά συστήµατα της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Ωστόσο επειδή σε υποερώτηµα της έρευνας ζητείται από τους µαθητές η κρίση τους και για τους εκπαιδευτικούς, η ΕΛΜΕ Μαγνησίαςεξέδωσε χθες ανακοίνωση µε την οποία ζητάει να σταµατήσει η έρευνα και αναφέρει µεταξύ άλλων τα εξής: «Πιστεύουµε ότι το να εξαναγκάζουµε τους µαθητές µας σε τέτοιες ενέργειες, εκείνο το οποίο καταφέρνουµε είναι να διασπάσουµε την παιδαγωγική σχέση µε τους