Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Απριλίου 3, 2011

Νέος θεσμός: Το ψηφιακό φροντιστήριο

«Με ένα χτύπημα, εφτά!»   Ενας νέος θεσμός εγκαινιάζεται στην Ελλάδα: το ψηφιακό φροντιστήριο. Οι μαθητές της τρίτης λυκείου θα μπορούν να προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές μέσω ίντερνετ, καθώς οι φροντιστηριακές ιστοσελίδες του υπουργείου Παιδείας θα προσφέρουν βιντεοπαραδόσεις, ασκήσεις, σημειώσεις καθηγητών κ.λπ. Το πρόγραμμα περιορίζεται προς το παρόν σε τρία μαθήματα (Μαθηματικά, Φυσική, Αρχαία), αλλά μέχρι την επόμενη χρονιά θα έχει επεκταθεί και σε άλλα.   «Με ένα χτύπημα ο μαθητής θα έχει τη δυνατότητα να βλέπει το μάθημα που θέλει όποτε το θέλει», δήλωσε η υπουργός Παιδείας, δηλαδή με ένα «κλικ», εκατοντάδες χιλιάδες ελληνικές οικογένειες θα απαλλαγούν από τον οικονομικό βραχνά των φροντιστηρίων, οι μαθητές δεν θα ξοδεύουν χρόνο για το πήγαιν’ έλα και, επιπλέον, οι γονείς δεν θα γίνονται ταξιτζήδες των παιδιών τους και έτσι θα προωθηθεί και η πράσινη ανάπτυξη καθώς θα ξοδεύεται λιγότερη βενζίνη. Σε ένα παραμύθι των αδελφών Γκριμ ένας ράφτης, που εργάζεται κλεισμένος στο μα

Νέο λύκειο με την προχειρότητα του παλιού

ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ασάφειες, προχειρότητα, χαμηλότερο κόστος, καλές προθέσεις, χωρίς όμως τεκμηρίωση, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της πρότασης του υπουργείου Παιδείας για το «νέο λύκειο», όπως τα περιγράφουν καθηγητές.   Αρκετοί υποστηρίζουν ότι, αντί να μειωθούν, θα αυξηθούν τα φροντιστήρια, και ιδίως από τη μετάβαση του πρώτου (προπαρασκευαστικού) έτους στην κατεύθυνση. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, οι καθηγητές λένε ότι, αν είχαν δοθεί μαζί οι αλλαγές στο λύκειο και στο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, η εικόνα θα ήταν πιο καθαρή και δεν θα είχαμε το σημερινό θολό τοπίο. Γι' αυτό έχει δημιουργηθεί αναστάτωση, καθώς αποκαλύπτονται ασάφειες οι οποίες θα είχαν διευκρινιστεί αν είχαν δοθεί όλες μαζί οι αλλαγές. Οι καθηγητές εκτιμούν ότι το υπουργείο βιαζόταν να αποσπάσει το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τις συγχωνεύσεις των σχολείων. Οι ασάφειες